Kwiaty - Rwa kulszowa, stres, depresja
Polski English

KOSZYK





Ładowanie...

Zamów matę Khushi już dziś!

Dostawa maty masującej gratis

Inwestycja w matę Khushi to inwestycja w samego siebie. Idź śladem tysięcy zadowolonych klientów: skorzystaj z wyjątkowej okazji i zamów dla siebie matę Khushi – teraz w cenie promocyjnej w Polsce. Przesyłka gratis.
Kliknij przycisk ZAMÓW i w ten sposób już za kilka dni Twoje ciało i dusza rozpoczną nowe życie

Zamów matę z kolcami teraz!

Pierwsze użycie maty Khushi

Podczas pierwszych minut używania maty Khushi być może poczujesz niewielki ból, jednak stosunkowo szybko zamieni się on w uczucie przyjemności i odprężenia. Osoby szczególnie wrażliwe mogą na początku zastosować ochronną warstwę cienkiego materiału, np. założyć koszulkę. Oddychaj głęboko i powoli, odpręż się i rozkoszuj przyjemnymi odczuciami.

Spróbuj się wyciszyć – a nadejdzie ukojenie
Nie ma potrzeby zaczynać zbyt intensywnie. Pomyśl o macie Khushi jako o przyjacielu na całe życie. 10 minut dziennie to na początku dawka wystarczająca, a potem, gdy już się przyzwyczaisz, możesz stopniowo używać jej dłużej. Wielu użytkowników leży na macie do 40 minut dziennie. Nie musisz także obawiać się zaśnięcia podczas leżenia – nie ma w tym nic groźnego i często się to zdarza, ponieważ mata Khushi zapewnia o wiele większe odprężenie niż inne środki.

Korzystaj z maty Khushi na swój własny sposób
Maty Khushi można używać na wiele sposobów. Najczęściej leży się na niej na plecach – wtedy matę kładzie się na łóżku, równomiernie rozdzielając masę ciała na powierzchni kolców. Można również leżeć na brzuchu, położyć matę na krześle lub fotelu albo stosować ją na poszczególne części ciała, w których odczuwasz napięcie. Należą do nich zwykle pośladki, uda, kark, szczęka i stopy. Pamiętaj, aby spieszyć się powoli i stopniowo odkrywać obszary zastosowania, które będą najbardziej odpowiednie właśnie w Twoim przypadku.

Uwolnij hormony
Podczas używania maty Khushi uwalniają się dobroczynne hormony, takie jak endorfiny, co powoduje, że poczucie odpoczynku i odprężenia odczuwane jest jeszcze bardziej intensywnie. Wykorzystaj ten korzystny stan organizmu i po zakończonym zabiegu postaraj się pozostać jeszcze przez chwilę w stanie odprężenia. Pozwoli to na wzmocnienie przyjemnego odczucia i skorzystanie ze wszystkich pozytywnych efektów zabiegu.

Rozpocznij w ten sposób

Dzień 1–5
 
Używaj maty Khushi przez 5-15 minut każdego dnia. Po tym czasie odpręż się jeszcze przez kolejne 5-15 minut, aby w pełni odczuć przyjemność zabiegu.

Dzień 6–15 
Używaj maty Khushi przez 20–25 minut bezpośrednio przed pójściem spać. Możesz nawet zasnąć na macie, a gdy się obudzisz usuń matę i spij dalej. Zwróć uwagę na to, jak pozytywny wpływ wywiera mata na Twój sen, i ciesz się energią do życia i działania, jaką czujesz po obudzeniu. Możesz też stosować matę Khushi o innych porach dnia.

Dzień 16 i kolejne 
Używaj maty Khushi do 40 minut dziennie. Możesz też leżeć na macie jeszcze dłużej. Aby uzyskać optymalne efekty, stosuj matę Khushi codziennie.

Szczęka
Przyłóż ostrożnie policzek do maty. Na początku między twarzą a matą możesz położyć cienki ręcznik. Po kilku zabiegach ręcznik można usunąć.

Efekt
Usuwa napięcie w okolicy szczęki i karku, jak również nadaje twarzy nowy blask. Skutecznie usuwa napięcie w części twarzowej oraz zapobiega zgrzytaniu zębów.
Brzuch
Połóż się na brzuchu, ręce ułóż wzdłuż ciała. Kobiety mogą też położyć matę pod biustem.

Efekt

Zwiększa metabolizm i likwiduje głębokie napięcie mięśni przepony oraz mięśni wdechowych.
Plecy
Połóż się na plecach, nogi ułóż na podłodze. Jeśli kręgosłup lędźwiowy nie dotyka maty, zegnij nogi w kolanach i przysuń pięty do pośladków. Pod kark podłóż poduszkę.

Efekt
Stymuluje punkty akupresury oraz nerwy kręgowe wzdłuż kręgosłupa. Pozytywnie oddziałuje na większość dolegliwości związanych z kręgosłupem.
Kark
Umieść pod matą poduszkę, tak aby mata dopasowała się do karku. Musi ona dochodzić aż do podstawy czaszki.

Efekt
Zmniejsza napięcie ramion, może również wpływać korzystnie na bóle głowy, natłok myśli i stres.
Pośladki
Umieść matę pod pośladkami. Na początku możesz założyć cienkie spodnie bawełniane. Po przyzwyczajeniu wiele osób woli siedzieć na macie bez ubrania.

Efekt
Usuwa napięcie w okolicy kręgosłupa lędźwiowego i pośladków. Zwiększa stabilność i dodaje energii. Łagodzi bóle związane z rwą kulszową.


Aby pobierać instrukcję obsługi kliknij tutaj

Badania potwierdzają, że:

Mata KHUSHI ma pozytywne działanie w przypadku następujących objawów:

Stres
Bóle mięśni
Bóle stawów
Bóle pleców
Ból w karku
Ból głowy
Wypalenie
Fibromyalgia
Wysokie ciśnienie krwi
Depresja
Problemy ze snem
Napięcia
Lumbago
Rwa kulszowa
Migrena
Brak energii
Bóle mięśni po treningu

Mata z kolcami może również powodować następujące pozytywne efekty:

Głęboka relaksacja
Usuwanie napięć
Zwiększone przyswajanie tlenu
Poprawa krążenia krwi
Uwalnianie endorfin i oksytocyny
   Przeczytaj więcej